Witam. Ja mam taki problem,że pojawiło mi się takie coś 9200117 : We're sorry but your login details have been suspended. Please call us anytime on 0800 917 7017 (+44 173 334 7246 from outside the UK).
If you have a hearing impediment, please use our Textphone service on 0345 300 2280 (Monday to Friday, 7am–10pm, Saturday and Sunday, 8am-6pm).
Please have your account details to hand when you call.
Dzwoniłem na infolinię i powiedziałem,że nie mogę logować się,placić kartą,wszystkie trranzakcje są anulowan e.Wypytal mnie o sort , account I w niczym mi nie pomógł .Więc czy możecie doradzic co mam zrobic ? ???
Witam. Ja mam taki problem,że pojawiło mi się takie coś 9200117 : We're sorry but your login details have been suspended. Please call us anytime on 0800 917 7017 (+44 173 334 7246 from outside the UK).
If you have a hearing impediment, please use our Textphone service on 0345 300 2280 (Monday to Friday, 7am–10pm, Saturday and Sunday, 8am-6pm).
Please have your account details to hand when you call.
Dzwoniłem na infolinię i powiedziałem,że nie mogę logować się,placić kartą,wszystkie trranzakcje są anulowan e.Wypytal mnie o sort , account I w niczym mi nie pomógł .Więc czy możecie doradzic co mam zrobic ? ???
|